pigg och trött

Godmorgon!!
Igår skulle jag o Stefan se en film på 6an, men jag hann somna innan jag ens han se första reklamen, och då kan jag inte somna om när jag väl vaknat...
Idag blir det en lång dag på salongen, ska vaara där till klockan 18.00, så snart ska jag gå upp och duscha och fixa håret och sminka mig, men vet inte hur jag ska göra med håret eller hur jag ska sminka mig, vill inte ha för mycket men det ska synas, det är så få som sminkar sig såhär i vintern, folk verkar inte orka (jag är en av dom) men det ska det vara slut på iår, det tar inte så lång tid, och vem vill inte känna sig snygg alltid?

Igår när  jag kom hem hade jag inget att göra så jag spanade lite skor och hittade ett antal som skulle passa perfekt i min garderob, men jag tror dessvärre inte att jag kommer köpa dom, jag har ingen lust att beställa skor från USA även om jag gärna skulle vilja ha dom...







"Om du är rik och inte vet vad du ska lägga pengarna på, köp gärna dom här skorna till mig jag har strl 37"




Är otroligt sugen på kaffe just nu, men har ingen mjölk så det får vänta tills jag kommer till salongen, just nu ligger jag och funderar på hur jag ska ha tid med allt jag vill, jag ska börja träna men måste fixa ett träningsschema som funkar för mig men det finns inte så mycket tid...
Dåså små kottar,, nu ska jag gå och duscha, sminka mig, fixa håret och klä på mig, ni får in bílder sen.. inte på när jag duschar men på hur jag ser ut, haha


Kommentarer
Postat av: Michelle

vi kommer nog förbi salongen idag :-D

2009-01-08 @ 08:47:27
URL: http://frudossantos.blogg.se/
Postat av: Jennie

Inte visste jag att du har börjat blogga igen..kul!!! Många super kramar till dig!!

2009-01-08 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0