hej allesammans!!

Kul att folk har hittat hit idag igen..
Jag har precis vaknat otroligt skönt att fåå sova så länge som man vill ibland, den möjligheten har inte funnits för mig på länge eftersom jag jobbat nästan varje helg..
Men nu sitter jag här ensam, och funderar på att käka lite frukost....

Jag förstår att det är jätte roligt att gå in och läsa någons blogg, men varför ska man inte kommentera, har inte ni några synpunkter på det jagg skriver (inte baraa dåliga)
Jag är själv en sån som läser folksbloggar utan att kommentera, för det känns så konstigt att kommentera, känner mig lite mer som en snokare.. haha
Men nu är det dags för mig att göra mig klar för dagen/kvällen...
är såå otroligt trött, jag har kollat på en massa skor som jag eventuellt ska beställa, men shit va dyr frakten är från USA, men det blir dom iallafall, det blir billigare att köpa 4 skor där än 1 par hemma i sverige med frakt!!

Men hittade ett par perfekta skor till min älskade syster MIchelle;


 

dom är sjukt söta, skulle passa perfekt på henne =)


Blir mer bloggande ikväll, jag slutar vid 21.00


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0