Godmorgon Allesammans!

Har inte hunnit blogga på fleradagar dessvärre..
Igår jobbade jag på mc-mässan i torsdags åkte jag med Bella hem och stannade där några timmar, så det har blivit långa dagar och sena kv'ällar..
Ska snart iväg och jobba på MC-mässan, men först ska jag till Solna, lämna in mina glasögon, sedan gå på baken därefter in till stan sätta in pengar på Nordea sedan till Älvsjö...
Det låter väl roligt, jadå, det är för någonting gott, Jennie (mammas kompis som bor i Usa) ska snart komma till Sverige pga en tråkig nyhet. Men då passade jag på att fråga henne om hon kunde köpa med två par skor till mig... och det kunde hon =D
Tack tack och tack Igen Jennnie..



Men girls and Boy, jag har bar dryga timmen på mig att göra mig klar innan jag ska göra alla dessa olika grejer, så jag kanske bör sätta igång..
Hoppas ni får en jätte bra dag, jag ska försöka, tror till och med att det blir Lunch med Mamma och Lasse, det är aalltid trevligt... (men lasse jag var snabbare på huvuräkning igår)

Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Gomorron gomorron..Dont forget meeee

2009-01-24 @ 08:56:03
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är bara att säga till om du vill ha nåt annat från det stora landeti väst..söta Embla!!!

Kramis

2009-01-24 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0