About the New Year

Nytt år men samma gammla Embla, vi hade jätte trevligt igår mycket god mat, mycket trevligt folk en em himmla massa skumpa..
Barnen/ungdommarna spelade gitarr hero World Tour, eller alla var väl med och spelade, vi pratade massor och hade bara väldigt trevligt..
Har ännu inte fått tag på några bilder, men det ska jag fixa snarast möjligt..

Innan festen började var jag i kista och handlade sen körde stefan mig till Mamma och Lasse, vi åkte till Kista igen och handlade nyårsklänning till Frida, sedan släppte Lasse av oss i Råsunda så jag och Frida kunde sola lite, jag och Frida åkte hem till Hallonbergen och fixade oss för kvällen, Maria och Perra kom och ställde bilen i garaget sedan väntade taxin..
När vi väl var framme var festen igång..
Tolvslaget blev väldigt bra, jag hade min man att nyårskyssa, och vi fick även veta att mamma och Lasse ska gifta sig denb 6/6-09 UNDERBART..


Bilder kommer, hoppas alla får ett riktigt bra år..


Kommentarer
Postat av: michelle

nehe, i vilken komun ligger mariehäll då?

2009-01-02 @ 08:52:18
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0