roligt värre!

Har varit frisk hela lovet, så precis då skolan ska börja blir jag jätte sjuk, feber och hosta som en förkyld Embla..
Känns ju inte så jätte roligt, jag hade faktiskt sett fram emot att så gå till skolan, men blir hemma i morgon me, även från jobbet. Idag har Alexandra varit här, vi har käkat middag fikat och snackat massa skit.
Snart har jag då kollar klart på hela första säsongen på MiaOchKlara, *braaaaaaaa Embla* för er som tittar så förstår ni..
Visste inte men ihelgen ska jag jobba tur att jag kollade, jobbar 10-17 på lördag.
Varför får man ofta hjärtklappningarn när man är sjuk, jag förstår det inte rikigt, det är någonting jag alltid drabbas av, varesig jag bara har huvudvärk eller om jag har 39graders feber, någon som har en förklaring. Det är väldigt jobbigt eftersom jag lätt får svårt att andas och allt blir lite extra jobbigt. Kan det bero på att jag är otränad? och att min kropp inte orkar lika mycket?
Men jag borde kanske inte klaga, men jag måste säga att det är otroligt jobbigt att vara sjuk!!
Men nu ska jag sluta låta er läsa mina klagande ord och bara titta på tv en stund !!

Jag bjussar på en sjukbild, med rosiga kinder!!

*Tack för idag, duktig du var, Emblan är braaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0