at my sis house

Hello, godkväll.... Hos syster som vanligt, vi har käkat lite annars tar vi det bara lungt och ska snart sova.
Jag är kalas trött, om man nu kan uttrycka sig så, i morgon är det valborg och jag har fortfarande inga planer, känns ju lagom roligt att vara 16år och inte ha några planer för den största fest kvällen på året.
 Tilloch med polisen tar tag i denna helg, står och delat ut lappar utanför systembolaget om langning.
Har ni några planer? jag vill verkligen göra någonting, men det är frågan om vad och vart !
Jag kan minnas valborg för några år sedan då man festade skallen av sig, liten som en skit.... eller det är nog bara3 år sedan, men det händer så mycket på den korta tiden. Nu sitter man och har inget att göra, jag är för ung för att köpa alkohol och gå på krogen, men för gammal för att sova klockan 20.00.
Hahah, NÄR kommer man till den bästa tiden i livet? Jag tror det är som mamma säger när barnen är stora, och man bara har sig själv att tänka på. Även om jag bara har mig själv, så har jag skolan jobbet osv.
Men antagligen blir man aldrig nöjd, vissa dagar är bara värre än andra !! ^^
Men nu världen, ska jag duscha sedan sussa kudden..

Ha en toppen bra valborg, och hälsa brasan från mig....



Jag och sis sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Karin

Fiiin bild..)

2009-04-30 @ 07:20:49
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Har bloggat om dig..tihi

2009-05-01 @ 22:01:50
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0