Träffa systrarna, Farmor och Lillebror....

Träffade syrran som är här från frankrike, hon åker tillbaka i morgon, så farmor kom till pappa kajsa och Lowa var oxå där..
Så fick jag julklappar och8 fick dela ut lite oxå, jag fick örhängen 2par, en pyjamas, en tjocktröja, pengar, samt ett jätte jätte fint armband som Kajsa (storasyster) gjort.. När jag varit där ett tag gick vi alla till Solna C och mötte mirro, jag byte mina skor jag fått i Julklapp till ett par liknande pumps, sedan gick jag snabbt upp på gina och bara blickade igenom, hittade en underbart söt kofta som jag köpte för presentkortet jag fick av min Moster (Tack)
Hemma hos pappa snackade vi massa skit och kollade på när Lowa och Calle lekte och kollade på teletubies, och åt malins goda chokladgodisar med dumle, nötter och marsmallows i..

Påvägen hem köpte jag mat till mig och stefan på grillen, Kebabtallrik med ris till mig och Kebabtallrik med pomes till Stefan..
Nu sitter han och spelar medans jag har städat toan, badrummet och Köket... snart ska Lasse tatuera Stefan och sen ska vi badabastu... trevligt värre, i morgon blir det till att jobba några timmar..


Bilder på skorna, tröjan samt armbandet






När jag sov hos mirro Roade jag  mig bra, C´et på Carmens dörr har lossnat så jag passade på att skriva dit ett H



Mamma och lasse på O´larys, dom är bara för söta




samt min underbara dator i arbete ^^

Kommentarer
Postat av: michelle

Men Embla då, jag trodde att jag skrev osamanhängande. Men du tar priset.. Älskar dig!

2008-12-28 @ 11:52:08
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0