Godmorgon!

Gjorde massa konstigheter i sömnen i natt, stefan bad mig stänga av tv varav jag ger honom kaffekopppen (som står vid mitt sängbord) och säger  jag hittar inte knappen... Han börjar skratta och säger att man inte kan stänga av tv med den, men jag är helt övertygad och börjar såklart bråka.. Han påminnde mig om detta i morse och jag var fortfarande övertygad om att det gick, fattar inte hur jag fick till detta direkt..

iGÅR DÅ, jobbad 13-21, handlade lite kläder innan på Gina som vanligt....
Stefan hämtade mig när jag slutade, jag lagade ihop lite mat till mig medans han satt viddatorn....

Nu, har precis duschat, ska snart sminka mig och klä på mig, sedan jobbar jag 11.30-19.30, funderar på att ha den nya tröjan/klänningen jag köpte igår, men vetefan känns onödigt ska ju bara fram och tillbaka till jobbet, och då kommer den lukta mcdonalds..Innan jag åker till jobbet måste jag gå på banken i solna, måste hämta ut Novemberlönen..

Ha  det bra...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0