tomt!

tomt!

Mitt huvud känns tomt och tungt!
Har varit och kollat på en fin lägenhet idag, eller fin och fin vet jag inte om man ska kalla det, men med mina möbler och mina grejer kommer den bli ssuper fin...
Nu finns det ex antal grejer som jag gärna vill ha, allt detta ingår även i min önske lista!

- Bäddsoffa från Ikea Månstad 4995:-



-Klaffbord från Ikea Norbo 329:-
Vill if. lacka detta någon cool färg.

- Barstol från Ikea Anssi x minst 2 179:-



- Golvlampa från Ikea Kulla 995:-



-Spegel från Ikea Hemnes 799:-



-Låda med lock, från Ikea strikt 79:-/st



-Örngott från Ikea kajsa rosor för 240x220 459:-



-Tvättkorg från Ikea Jäll 39:-


- Fina städgrejor till mig själv!

Sedan finns det saker som jag önskar mig som inte alla kan ge mig...
tex
ett STORT foto på Carmen
Presentkort på Ikea
små saker, fina grejer, blommor osv...

Hoppas jag får någonting fyller den 27 oktober...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0