oförutsägbar!

oförutsägbar!

Mitt
liv rullar kanske inte som det borde, men det måste vara någon mening med att det är som det är.
Jag jobbar som aldrig förr, mitt hem har förvandlats till en kliniskt rent Zoo + Mirro och Carmen, helt plötsligt har jag blivit mannen i huset.
Hösten har tagit tag i mig och vill dra ner mig under jorden, men det går inte riktigt till så, jag önskar jag var en björn och fick sova nu tills våren kom. Men jag har en hel del att se fram emot trots allt, på tisdag fyller jag år, så vi ska fira mig lite med middag hemma hos Mamma och Lasse på Lördag.. Det är inte speciellt långt till Jul och Nyår men börjar få lite pengar panik, måste lägga undan pengar från November lönen till Julklappar, har inte ens en tanke på vad jag ska köpa, men en sak vet jag och iår ska jag vara Ego och köpa en present till Mig själv, eller kanske en julstrumpa och lägga ett paket i varje morgon. Hahaha, ensamhetens sanning. Thats how we do´it.

Vad ska jag önska mig då?
Jag har redan lagt upp en önske lista, men här kommer en ny, som faktiskt kan uppfyllas.


En snygg De Palma jacka är någonting so jag verkligen önskar mig, denna färg och modell är grymt snygg.



Jag skulle gärna vilja ha ett par vita eller svarta nike skor, alt adidas
Detta par var ifs coola, men skulle vilja ha denna modell.


och ett par svarta Jeans leggins, och möjligtvis några fina koftor, tröjor etc.
Det var min önske lista, hoppas jag får något av det ialla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0