shooo!!

Hemma igen från jobb och slit, har varit hos läkaren två gångeer idag, fick heracellin som jag ska äta i 10dagar, 3 stycken om dagen!
Hostar som en galning, kommer snart hosta upp lungor, hjärta och alla andra organ som jag har i min kropp..
Är helsugen på massa roliga kläder fårn topshop, borde köpa något, men ska nog först och främst köpa mig en riktigt snygg och udda bikini.. Men vart kan jag finna denna udda, snygga, sexiga, vackra underbara bikini??


 Detta är då en otrolig sommarkvälllsoutfit, en svartsotadsminkning med en topp av blåkajal... (absolut inte för mycket, man ska inte matcha för mycket!!

Även detta Hello Kitty kitt är underbart, vill ha!!


Men sedan hittade jag även lite fina tröjor och klänningar som man kan ha till det mesta!

Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0