Morsdag!

detta inlägg är helt tillängnat till min kära Mor Petra!

Du tappade hår, du fick häng tuttar pågrund av mig och Mirro, antagligen mest mitt fel.
Men jag tror det var värt det! Vi älskar dig mamma, mer än du förstår.
 Jag ryter lätt till på dig, men menar egentligen inget illa.
Men du kommer alltid vara NUMBER ONE  for me.
Snart är det din bra Karma som slår in, redan om 6dagar.
Du har träffat en helt oroligt bra man.
Som ko,mmer göra dig lycklig hela livet!
Och från mitt hjärta, du förtjänar detta mer än någon annan i hela världen!!

Älskar dig mor!



Kommentarer
Postat av: Mor

Tack min helt fantastiska dotter! Utan dig vore varken jag eller mina hängtuttar nåt här i livet! =)



Älskar dig!

2009-06-01 @ 08:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0