Gamla vanliga embla!

jag har somvanligt inte hafft tid med bloggen, men nu ska jag f*n skärpa mig. Idag har jag hunnit med en hel del må jag säga, har jobbat, shoppat, handlat mat, lagat mar umgåtts med alexandra samt ätit middag med henne, sen har jag även pluggat och börjat fixa i ordning i garderoben.
Ska nog köpa mig en skohylla och lite mer galga! Jag är ett organisations freak. jobbigt med men. Det tar sån tid då, allt ska läggas bland sitt pösigt med pösigt, tajt med tajt osv. det funkar egentligen iinte men sån är jag.
Men jag har även gjort idrottsläxan, nästan klar.. i morgon blir den klar.. kan ifs göra färdigt den nu, Men borde sova.
I morgon blir det skola, praktik, sedan plugga matte och idrott. Borde försöka göra klart idrottsläxan ikväll, så jag kan lägga ner min tid på att fixa matten, har två prov att göra och dom måste jag göra snarast möjligt och jag ska fixa dom.
Jag kommer lyckas, snart har jag även nationellt prov i matte, men det kommer gå toppen ska jag säga. Snart är det sommarlov och det är bara att hålla i tills dess. Det är inte speciellt lång tid kvar, så varför skulle jag inte orka, men klart man är skoltrött såhär i slutet av terminen.
Men nu ska jag skynda mig och göra klart min idrottsläxa så jag slipper ha det i morgon ockkså...



I helgen har jag även haft mina stora gullrumpor, Amanda Joel och Pierre. Vi har varit på lekpalatset i järfälla, vi har varit hos mirro och i parken. Helt underbara ungar.
Pierre sa någonting roligt till Mirro.
Mirro stod i köket medans Pierre låg i sacko säcken med Carmen i famnen
Mirro frågade då Är Carmen jobbig eller dum?
Pierre svarar då; nej men hon borde vara lite lugn.

Haha, så söta alltså.
Nej men nu fastnade jag här igen..
hörs.....
haha ^^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0