**Vila i Frid**

Tragisk händelse!
En vän till min kära syster dog i lördags natt (söndag morgon)
Jennie Sällemark
jag kände henne inte mer än som Mirros kompis, som en jag terrade som liten, som jag alltid gjorde med Mirros kompisar!
Sist jag träffade henne verkade hon inte må toppen, men som jag såg henne var hon alltid glad i alla fall.
En dag som jag minns speciellt mycket, jag träffade Jennie det var en sommardag jag hade precis piercat överläppen och mötte henne på Kocken (en lokal pub i rissne), hon drack öl och verkade väldigt glad.. Sådär sommar glad som man är, vi småpratade lite, precis som man gör med folk man känner !

Och så ringer Mirro mig i morse och jag fattade inget jag orkade inte prata eftersom jag sov, sedan ringde jag upp när jag vaknat och får höra detta. Fick tårar i ögonen och åkte direkt till Mirro.
Hon blev bara 21år, hon dog av en överdos.
Hemskt att det finns droger som kan döda, och att det hände just henne!

Låt hennes själ sväva och vila i frid nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0