uppskatta det lilla!

Igår insåg jag hur lite jag  uppskattar dom små saker som Stefan gör. igår kväll när vi släckt ner och låg sked och höll på att somna gled min hand ur hans hand, då letar han omedvetet efter den.. Och hur han vaknar när jag går upp på natten för att dricka. Dom små saker som visar att jag betyder mest för honom!
Jag har ju varit på lite halv risigt humör ett tag nu, tror det är för jag varit sjuk, men jag älskar honom för de!

Veckorna som varit har vart otroligt känslo laddade, alla olika känslor, glada, ledsna, förvirrade och kärleksfulla. Det har varit så blandat man kan gråta skratta och skrika på samma gång. Jag tror inte man vet hur man ska hantera en sån situation, jag vet i allafall inte de. Allt är så konstigt!




Ska snart iväg och jobba, känns ganska skönt även om jag skulle vilja röja hemma lite, jobbar sent ikväll, ska bli roligt faktiskt. I morgon är det praktik igen, ska klippa syster och sedan ta ut mammas löshår och slinga henne.
Roligt värre!
hihi, i morgon kommer Jennie från USA, får se när jag träffar henne och möter mina vackra skor. Hahaha, men jag hoppas verkliigen att Jennie får träffaa Sabina många fler gånger!
Jaja, nu ska jag göra mig redo för jobbet sedan handla lite frukt. Haha ?

Ha en toppen kväll, och lär er uppskatta det lilla, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0