som liten igen,

då var jag som liten igen, irriterar syster och Leyla till vansinne. haha precis som när jag var liten, jag stod alltid nere vid Centrum och frågade ut Mirros kompisar, frågorna handlade om allt från varför dom var i centrum till varför dom röker!
Men det jag idag frågar mig själv är, varför är man så nyfiken och irriterande som liten? någon som har svar på min fråga?


Idag har jag gjort massa Collage till en skoluppgift om Davines produkter, dom blev faktiskt rikigt bra må jag säga, är stolt över mig själv! Ska snart åka och hämta Carmen på dagis, eftersom mirro har tjatat ihjäl mig. Visserligen älskar jag att hämta henne men min ork är inte den bästa!




Men nu världen ska jag slå min syster (kärleks slag)

Kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0