singing bee!

jag borde f*n vara med där, sitter och kollar på det och jag kan nästan all text. Men jag sjunger ju som en kråka, haha precis som alla andra där.
Mamma har många gånger sagt att jag borde vara med, men ja 18 måste man vara va? thihi, annars skulle jag kanske söka för skojsskull!
Idag  har jag jobbat hela kvällen somvanligt, och i morgon blir det jobba igen 12-19, lagom roligt, lördag dag, men tiden brukar gå rikigt fort när det är mycket att göra. Sålänge man jobbar med folk som inte är "Pain in the  ass"....
och jag hoppas verkligen gästerna är okej också, de tär dom som oftast är pain in the ass, som idag thih..
Men nu ska jag sova, och mysa med min Love!
Sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0