hola Tia!

jag bara går och väntar på att Carmen ska säga så, tydligt och med förståelse för orden! Eller när hon kommer första gången och säger " Moster, jag älskar dig" jag kommer GRÅTA floder. Hon var så glad när jag kom dit idag, det värmer i hela kroppen av  att se henne. Jag tror inte man förstår den kärleken förens man känner den! Skulle någon göra henne illa, vet jag inte ens vad jag skulle gör, det finns inga ord.

Men så läste jag en helt sjuk grej på Aftonbladet.se om en Kvinna som ska få hämnas och hälla syra i en mans ögon, för att han tidigare hällt syra i hennes ansikt, just nu är hon blind och har genomgått 17 operationer. Även om någon hällt syra på mig skulle inte jag vilja hälla syra i dens ögon, det är något jag ska leva med, och utan ögon blir nog tankarna fler. Kanske låter som dubbelmoral, men jag skulle nog aldrig hälla Syra i någons ögon hur mycket personen än skadade mig eller min familj.
(klicka på bilden för att se hela texten)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0