Frukt och grönt

var eller är fortfarande så otroligt sugen på frukt och sallad och grönsaker det bara saftar i munnen när jag tänker på det.

Jag började jobba idag klockan 12 mot min vilja mår/mådde pyton redan när jag gick upp i morse ( och nej jag är absolut inte bakis) haha.... så när jag varit på jobbet drygt 1½ timme sa jag till min shift ledare att jag inte klarar detta längre, så fick jag gå, trodde först jag skulle spy innan jag ens kommit hem men gjorde inte det som tur var!

Men påvägen hem tog jag mig en tur på konsum för att handla lite frukt och grönt, thihihi, handlade bananer, päron, tomater, sallad, gurka och en himmla massa champinioner. Köpte även lite gott fiber bröd och keso, lite kött och potatis ja lite av allt helt enkelt!
Så när jag kom hem gjorde jag mig en underbar macka med keso, gurka och tomat och delade ett päron och gjorde en kopp med vaniljte.. så nu sitter jag i soffan och mumsar på detta..



Tänkte faktiskt att jag ska börja med dagensTips från Embla!
Hoppas ni har nytta av det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0