feel bad!

Känns lite dumt att jag inte bloggat på flera dagar, men det har varit så mycket. Jag kom hem frrån jobbet för någon timme sedan och är helt slut, vaknade tidigt då Carmen kastade leksaker i ansiktet på mig ( sov hos mirro igår) ja det var inte meningen att jag skulle sova där, tänkte åka hem, men somnade så orkade inte åka hem klockan 00.00! I morse mötte jag upp Frida i fridhemsplan så åkte vi vidare till Tessan och Dimmans nya fina salong Prinsar och Prinsessor!
Jätte fin salong de må jag säga!!

Vi skulle fixa Fridas hår, och det gjorde vi verkligen, ljusar blev det, vi la först avfärgning som folie slingor i hela håret, sedan blandade vi 4 olika ljusa färger!!
Så resultatet blev toppen, tycker jag! See for you self! Om man tänker på att hon var mörk innan och lite grön i bakhåret!



Det var det, idag har jag annars jjobbat jobbat och jobbat ännu mer! Jobbigt väärre, må säga att jag SAKNAR Stefan otroligt mycket, han är borta på kryssning i helgen...
Men så är de, i morgon ska jag på bio med min kusin Elin , skaa bli roligt, länge sedan jag var på bio lixom !
 
Ni kanske inte vet att jag nu är färdigt med mitt löshår, det är färdig klippt och fint! Jag är väldigt nöjd med resultatet, jag har lite bilder


Vissa personer är bara lycka i livet, Carmen är min!




Vad tycks om håret?

Kommentarer
Postat av: Karin

Låååååååååååååååååååååångt

2009-03-15 @ 00:30:37
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anja

Följer din blogg nu :P

2009-03-15 @ 00:30:57
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/spike
Postat av: Mirro

Du är jätte fin i håret...

och fridas hår blev skit snyggt. Puss

2009-03-15 @ 08:59:25
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0