ännu en sjuk dag!

då var jag sjuk idag igen, men helt klart bättre än dom andra dagarna.
 I morgon blir det skola sedan göra klart håret!
Känner mig inte direkt i toppform, men snart är jag de!

Men känner mig ändå ganska bra, upptäckte att sedan Januari har jag gått ner 6 kilo, och förlorat 10 cm runt höfterna sedan Jul. Känns ju ganska bra jobbat dåra, eller har egentligen inte gjort något, bara ätit lite mindre och förmodligen bättre. Men till sommaren ska jag vara i toppform, haha jag drömmer om det i alla fall!
Men jag känner mig lite bättre som människa i allafall, då byxorna är förstora och jag kommer i gammla byxor som jag hade för 2 år sedan! även om jag kastat dom flesta!

Idag har jag absolut bara vilat och badat och gjort inget mer än tagit hand om mig själv, så nu tänkte jag göra en varsin kopp te till mig och stefan.
 Så krya på er ni som är sjuka! Jag kommer i alla fall bli frisk snart *lipar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0