usch!!

Känner mig så otroligt usel, för att jag inte bloggat på år och dar.. Men det är inte mitt fel, jag måste framföra detta =P
Min dator är fortfarande trasig men lär få den under veckan, solen är här och värmen tar kål på mig..
Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv, igår shoppade jag en massa roligheter..
Vita Jenasleggins för sommarens skull, vita och oranga blanka leggins, en orange tröja (ganska stor) lite underkläder, strumpor, hårsnoddar.. Ja lite smått och gott, men det viktigaste denna sommar EN BIKINI..
Har inte jobbat så mycket, ska försöka jobba lite denna vecka, eller jobbar ons, tors, lörd....
Ska väl spendera lite tid med min kära Carmen och sola med min syster hade jag tänkt, sådär utan att hon vet det...
Ska färga mitt hår också, LJUSAR.. det ni, jag ligger vaken på nätterna och har ångest över mitt mörka hår, har dessutom tagit ur mitt löshår och det gjorde ju inte direkt saken bättre.
Tänkte mig lite som Carrie i 'SAC' ljust men fortfarande mörka slingor, eller snarare blandade slingor.
Naturligt

Jag har massor attt skriva, men inte så mycket tid, men jag ska försöka ta varje chans jag har att skriva på bloggen, inte för att jag har så många chanser.. Men såfort min dator kommer tillbaka kommer bloggen vara igång igen..
Den kommer vara bättre än någonsin.. Jag lovar..
Men nu folks, och jag vet att jag har folk som läser varje dag även om jag inte skrivit, svik mig inte..
thihi..!!
Men jag ska lägga in bilder på mina snygga köp såfort min älskade dator kommer tillbaka!!
Hoppas ni får en underbar tid i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0