full vecka!

Denna vecka blir helt full proppad,
Måndag/Ida, blir det skola sedan ska jag till Tessan och dela lite reklam, ska försöka städa när jag kommer hem.

Tisdag, Skola, och matte prov, sedan jobba till 21.15

Onsdag, skola, och matte prov, sedan ska jag jobba igen, till 20.30

Torsdag, ska vara på salongen och fixa Mirros hår, ska även klippa johan.. Ska kolla med Tessan så det funkar.

Fredag, halvdag i skolan, sedan ska jag väl hjälpa mamma med det sista till bröllopet

Lördag, hela lördagen har sitt eget schema som jag knappt känner till än. Det är helt fullt, jag ser fram emot dagen, men stressen är inte lika rolig denna dag.. Detta är Mamma och Lasses Dag..

Söndag, ja, vad tror ni? Bakis? mmm, det kommer nog alla vara..

Hoppas denna vecka blir bra, ska försöka få tessan att sätta i lite mer hår, då jag tappat lite...
Nu ska jag skynda mig, ska åka till skolan  vid 08.00, börjar skolan vid 09.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0