kläder..

.. igår shoppade jag massa kläder, för lite drygt 1500kr fick jag
  1. 5par trosor
  2. bikini
  3. en lång gr å stickad kofta
  4. en lång vit kofta
  5. Jeans leggins ljusa
  6. Jeans leggins mörka korta
  7. ett långt turkost linne
  8. ett långt rosa, mönstrat linne
  9. en svart lång tröja
  10. Mascara
  11. Hårborttagningscrem
  12. örhängen
  13. halsband
  14. bikini till Carmen
  15. två par tröjor till stefan
  16. en liten svart väska
  17. deo hair minimising
  18. och sist nytt löshår ( detta kostade 740kr utöver dom 1500:- jag handlat för)
Som ni märker så har jag handlat otroligt mycket åt mig själv.
Snart blir det semester för min del, men vet inte när och inte vart
har gjort slut på massa pengar sedan i fredags, bara fredag kvällen tog 500kr,sedan all shopping.
Men hur ofta får man shoppa såhär?
Men jag saknar Carmen och Mirro så SJUKT mycket.
Ikväll blir det väl nån film framför tvn och en massa god mat, tänkte nämligen göra mozzarella, rödlök och tomat sallad, med kött och pasta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0