jävla åsna....

.... precis det blev jag kallad av nån jävla idiot som kom in på jobbet, han var otrevlig så jag bad honom lämna resturangen, då ba vem tror du att du pratar med din jävla åsna.
Ursäkta? säger man så, vad fan händer med människors attityd egentligen, jag skulle aldrig kalla någon okännd människa Jävla Åsna.
Aja, jag var bara upprörd i några minuter, hans problem inte mitt...

Det var lungt på jobbet, jag och Sofia gick egenom frågorna innan jag började, allt gick bra och jag kände att jag fick ett bra grepp om allt.
Väl hemma vill jag bara sitta och ta det lungt, vi gjorde rent åt Ville innan jag gick till jobbet, var nyss hos Stefans mamma och städade iordning det sista.
Så nu sitter jag i soffan, i ett par hårda Jeans och min älskade DePalma tröja som jag fick av Styvpappa i Julklapp..



Nu ska jag gå och sussa, är sjukt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0