Handledare.!

tror ni att det är min grej? att vara handledare på McDonalds är kanske inte något att sträva efter, men när man ändå jobbar där kan man väl lika gärna ta chansen att gå upp i rang även om det bara är ett tillfälligt jobb.
Sofia som ska bli 1:a assistens måste utbilda en handledare innan hon blir färdig, så hon frågade mig.. Känns ju helt otroligt att hon väljer mig och ingen annan, dessutom får jag löne förhöjning, hur kul är inte detta. Det är inte mycket mer arbete än nu, men lite plugg och att lära sig mer på jobbet, som jag kan ha nytta av senare i livet. så nästa lördag blir det utbildning, eller vi ska gå igenom alla papper jag får.. Mycket att läsa.
Man vill ju alltid utvecklas och bli bättre på det man gör, det är ju på något sätt alltid målet, annars tycker jag att man lika gärna kan låta bli.
eller hur?




Kommentarer
Postat av: Mirro

Jag är så stolt ... fina syster :-) Puss

2009-07-05 @ 10:46:02
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0