ÄNTLIGEN!!!

min dator är klar, utbytt hårddisk... shiit, allt är borta inte en enda bild fanns kvar, inte en låt ingenting, hur hemskt är inte de..   Dum som jag är har jag ju inte gjort någon backup på dator....
Jag känner mig lite som Carrie i SAC, bacck up what is that?
Det finns inte så mycket att göra ifs, men man blir ledsen när det är så mycket gammalt på datorn, som man såååå gärna vill ha kvar.
Allt känns konstigt med datorn, kvallitén känns inte den samma, det känns konstigt.
Jag har saknat min dator nå otroligt mycket, men det viktigaste av allt; min älskade dator är  i min famn igen..  Nu ska bloggen komma igång igen, jag vill, jag kan och jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0