Vill ha


Jag är väldigt sugen på att köpa lite snygga underkläder...

Skulle inta tacka nej till denna fina morgonrock med tillbehör...
Men skulle gärna ha detta fina nattlinne


men detta babydoll nattlinne skulle inte heller sitta fel


denna fina teddy skulle absolut passa in i min garderob...


Det kanske verkar vara värsta porrrelaterade kläderna, men jag skulle inte gå ut i dom, bara känna mig fin i dom hemma, varför ska man inte det för??

Jag tror folk är för fega, jag önskar folk kunde vara lite mer öppna, jag skulle gärna vilja ha möjlighet att gå in i en underklädesbutik där dom har dom mest absurta underkläderna utan att bli uttittad, folk ser det som en skamm att man vill vara snygg, sexig ja vad du nu vill kalla det...
Jag skulle gärna vilja köpa sånnahär kläder lite ofta, varför ska dom ens vara speciella, önskar man kunde  ha sånna här till vardags,, asså sånna underkläder...
Vad tycker ni, skulle ni vilja köpa sånna här, eller inte?? vågar ni isåfall....

jag vågar, men min ekonomi vill inte.... men det ska jag lösa...
hoppas ni köper det ni vill ha....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0