SÄLJES!!

nu säljer jag min älskade MALM sängstomme med tillbehör, det finns 2 stycken avlasningsbord var av ett är helt ouppackat (fortfarande i kartong) ett är monterat.... Avlastningsborden fäster man på sängen (som nattusbord)
En sängstomme för en 120x200 säng i färg EKFANER.. från IKEA
Den kostar ny 1395kr (endast sängstomme)

Avlasningsborden kostar nya 449kr styck, jag har två stycken

Jag säljer allt för 1500kr, vid snabb affär är jag vilig att sänka priser yttligare....
Sängen är inköpt under 2008, så ganska ny iallafall, står just nu isär monterad, men den är absolut inte svår att montera ihop igen...
Jag har nu lagt ut annons på ENIRO, men om det är en vän eller någon jag känner som vill köpa den är det självklart ett bättre pris...
Hör gärna av dig, är du intresserad skriv en kommentar, med Mail så hör jag av mig!





För mer INFO, kommentera så får du veta mer, ska besvara alla frågor
OBS! madrass ingår ej!
Är i akut behov av att bli av med den!
MVH/Embla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0