överraskning!!

Har en överraskning pågång, kan inte avslöja det än, för det är inte helt färdigt än.. Men snaaaart!!

Igår hade jag inte riktigt tid att blogga, hade fullt upp med praktiken, kom hem sent för vi var och åt hemma hos Lasse....
Men nu har jag lite tid att blogga, eller egentligen inte men är på salongen och har inget att göra medans jag väntar på att Bella har tid att fortsätta locka mitt hår, sedan ska jag till banken och därefter till jobbet..
Usch känns så segt, att jobba idag, nästa helg blir det MC-mässan på barnparkeringen..
Överraskningen kommer ni få se på måndag, kanske tidigare nir får väl se haha, jag tror ni kommer gilla det... Jag tycker det känns konnstigt...
Ska försöka få mamma att fixa mina naglar nu, ska göra naturella med crystal glitter....
I morgon blir det nog bio med syster eller Stefan
Men nu ska jag rulla vidare, så höres vi ikväll....

OM DU VET MIN ÖVERRASKNING, SKRIV DET INTE SÅ FOLK VET..
förresten ni som inte vet, gissa gärna!!!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0