långa dagar med lite tid!

Precis vad det är, väldigt långa, mörka och deppiga dagar, med ingen annan tid än till skolan, jobbet och lite familj, är faktiskt ganska tråkigt. Det är så otroligt skönt att få skriva av sig lite ibland, men skulle gärna göra det varje dag!
Igår träffade jag syrran en stund hemma hos Jennifer, sedan handlade jag en himmla massa mat, (tycker jag i alla fall) sedan var det bara hem rensa ur kylskåpet på all äcklig gammal sill som mamma aldrig kastat, och sedan torka ur, eller diska alla hyllor =P
viisst är det roligt att läsa om vad jag gör när jag städar, kanske inte men för tillfället känns det som jag bara städar när jag har en sekund över och ändå ser  det ut som ett h*rhus här hemma!
Just nu sitter jag och äter en helt otroligt god macka, köpte bröd iskolan har redan glömt vad det heter, en limpa 10kr, det var som taget...                Nu ska jag snart gå till jobbet, känns inge kul att jobba till 21, och inte hinna andas innan jag ska sova..
Jag bara längtar tills Torsdag, ska bli så skönt att vara på salongen, det är otroligt roligt samtidigt som jag lär mig en hel del!

Jag ska fråga Bella om jag får ta dit och klippa någon på Torsdag, vi har ju det i APU-uppgift, isåfall tänkte jag fråga Mirros Pappa Johan om han ville komma o toppa sig!



Jag har otroligt dåligtsamvete, känns som jag är sur och grinig hela tiden, och vet inte riktigt varför, såfort någon säger någoonting som retar mig blir jag skit sur eller jätte ledsen, någon som vet varför....
Men jag måste erkänna att jag har lite dåligtsamvete för att jag är en som hjälper feta att bli fet, jag serverar dom mat, och lever på deras matbehov..
Är inte de hemskt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0