Hejhej!

Just nu är jag iskolan och börjar min lektion om 15 minuter, roligt jag har engelska..
Vi har haft rast i drygt 2timmar, känns lagom drygt, innan hade vi teori om färger och sedan lite folie slingor, gick jätte bra....
Det var någon slags kebabgryta till lunch med ris och vitlökssås till, helt okej faktiskt!
Jag slutar runt 14.00 idag då blir det nog hem, eller kanske ringer syster o frågar om hon vill hänga med mig.. =)
Vore ju ganska nice, jag jobbar inget mer denna vecka, mer än på MC-mässan fredag och lördag, men det ska bara bli roligt..
Men känner mig fortfarande stött efter utskällningen jag fick på jobbet igår, jag tänker fan in acceptera det!!!

Aja girls and Boys... hoppas ni får en fortsatt trevlig dag, jag ska försöka ha det..
Kommer nog blogga mer ikväll =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0