Godmorgon!

Ledig, aldrig är man nog ledig, idag ska jag städa hela lägenheten, det är sså hemskt att jag inte ens orka ta undan frukost tallriken för det gör ingen skillnad i röran, önskar jag bara kunde kasta allt och köpa nytt, tänk om ekonomin räckte sålångt då skulle mitt hem vara städat alltid, men då kanske jag hade haft en hushåållerska, eller??
Jag skulle iofs vilja köpa lite nya grejer hem, men det får vänta tills jag köpt skor o andra viktiga grejer xD



såhär ser  hemmet ut just nu, men jag ska nog visa mig själv vad jag är villig att göra..
det ska dammas det ska torkas, plockas undan, dammsuga, torka golv, göra rent handfat toaletter, badkar ja precis allt ska göras!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0