Godkväll!!

Jag tycker det svåraste med att blogg är att komma på Rubriken, vad ska man skriva där lixom?!
Jag är otroligt fantasilös när det gäller sånt, jag vill bara ha flyt, bara skriva tills fingrarna svider och armarna hänger löst, men så mycket orkar nog ingen läsa, speciellt inte så som jag skriver!
Idag har jag varit i skolan, vi hade tävling i långhårsuppsättning och  permanentrullning, är faktiskt väldigt stolt över mig själv med tanke på att jag fick ett välförtjänt MVG på uppsättningen!

från början


Och färdigt
   




Men jag var även på salongen och fick en stor chock när jag kom in och beölla hade färgat håret brunt, så nu försöker dom övertala mig att göra det, vad tycker ni??

Linnéa tvättade och fönade mitt hår så jag fick mina fina lockar, här får ni en bild på min nuvarande färg och mina lockar

 

Och även en bild på min färg som liten med mina små lockar




Bilder från andra dagar!!

Jag gillar rosa syns det??



Mys med Libra
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Naaaaaw....har DU varit så liten...gööööllit. Måste jag visa Pierre imorron..

2009-01-14 @ 23:37:07
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till MVG:t, that´s my girl!

2009-01-15 @ 06:34:10
Postat av: Maria

MVG, du är så duktig Embla!

2009-01-16 @ 08:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0