förlåt,

jag har inte hunnit blogga på några dagar, och kommer inte hinna nu heller, eftersom jag Snoozade klockan förlänge !
Igår städade jag och jobbade, en person på jobbet gjorde mig riktigt sur eller mer förolämpad när han ställde sig och skällde ut mig mitt bland alla gäster för att jag glömt fylla på muggar när jag var själv i kassan och det var fullt med folk!
Vilken tur att det blir hans problem i slutändan, jag tar mer illa upp för att det är bland alla gäster..
Jag orkar egentligen inte bry mig, men det känns så onödigt...
Nu ska jag dra om 10 minuter börjaarr skolan 08.40
Men girls and Boys ni får ha en super dag, så tänkte jag bjuda på en låt som jag fasat för :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är förlåten...Amen

2009-01-21 @ 09:00:00
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Josefine

vilka läckra skor på headern :)

2009-01-21 @ 09:10:54
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0