Feel like the day the earth stood still

Imorgon var det dags för skola, får helt okej schema denna period, börjar sent skutar tidigt och helt okej dagar, mycket frisör som tur är.. Men idag känns det som tiden står stilla, men att det ändå går så fort.. konstigt
Hoppas ni alla får en super bra skolstart, själv ska jag hämta Carmen på dagis när jag slutar i morgon, sen blir det till att fixa iordning resten här hemma..
Men nu tänkte jag gå och lägga mig i soffan ett tag, i hop om att det är någon bra film på tv.. Sims2 funkar inte för tillfället skit irriterande jag är verkligen sugen på att spela,.
Nej, men då får jag träna hjärnan lite, ska läsa en bok, "Överlevare mot alla odds" Verkar spännande, ni får veta sen hur den var, om några dagar :-)



!!hooppa och skit så får ni randiga ben!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra tisdag:)

2009-01-06 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0