dumma tankar

Heelloj, hoppas alla haft en toppen dag..
Påväg hem från salongen slåg mig en dålig tanke, undra hur många saom tänker dåligt om mig, just i dag, eller förresten i största allmännhet, och vad säger folk...

Jag tror detta slog mig för att jag själv dömmer folk ganska mycket i mitt egethuvude, inte baraa dåligt men sitter någon med ett par skit fula skor så kan jag inte låta bli att titta, tycka synd om eller nstan bli arg på denna person, så jag undrar vad tänker folk om mig. Att jag är en stor fet padda i helt fel kläder, eller??

Jag undrar, vad tänker du om människor,  vad tänker du om mig?? tell me


Men jag undrar även vad folk tänker för bra saker om mig, skulle gärna vilja vet....

VAD tänker ni om mig??





Dagens outfit!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Herrejösses vad SMAL du har blivit människa! =) Du får ju inte försvinna ju.



Himla söt och trevlig är du hursomhelst. Där har du mina tankar om dig! =)

2009-01-08 @ 19:52:38
Postat av: kajsa

jag tänker att jag älskar dig :) o att du väldigt söt sis!

2009-01-08 @ 21:19:54
Postat av: Michelle

Världens bästa juh... vad snackar du om? :-D Älskar dig !!!

2009-01-09 @ 09:38:36
URL: http://frudossantos.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Embla! Jag är den skyldiga till det "anonyma" inlägget. Glömde tydligen skriva mitt namn....oops

=)

2009-01-14 @ 13:34:06
URL: http://vejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0