då var det morgon igen!

Morgonen är verkligen underlig, man tvingar upp ögonen  och tvingar upp kroppen ur den sköna varma sängen man sover i, för att klä på sig och gå ut i kylan, för att senare underdagen sitta i skolan och jobba, i dont get it...

Blev en tidig morgon för mig, är så otroligt trött, men måste tvätta håret och sminka mig, och har inte en aning om vad jag ska ha på mig idag.... känns helt tomt i garderoben, det suger verkligen.
Idag har jag engelskaa från 08.45 till 12.00 strax efter 12 ska jag fixa Kajsas hår hos Tessan..

I morse när jag kom in på bloggen fick jag faktiskt en chock, min blogg var otroligt fin, Karin hade varit inne och fixat den åt mig, tack =)

Ligger just nu i sängen och kollar på vädret, känns ju moget nog att prata pension, och det var ju inte direkt gårdagens pannkakor, eller?? Stefan ville ha pannkakor, och jag ville ha soppa till för jag anser inte att pannkakor är middag, det kanske blir mogen nog att prata pension i alla fall..
Borde gå upp ur sängen, men känner verkligen inte för det,vad tycker ni jag ska göra? sova vidare eller gå upp, jag hoppas dom flesta peppar mig att gå upp, för det är vad jag ska göra.

Hoppas ni får en underbar dag, det ska jag försöka ha
=D massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0