rullerirull!!

Livet rullar som det ska, är sådär lagom seg i kroppen, har sovit konstigt på ena axeln så har väldigt ont...
Idag har jag gjorde det vanliga, varit i skolan, gjort matte prov i Algebra och Ekvationer... sedan var det lunch, svenska engelska och ASH som faktiskt var otroligt rolig idag. Sedan bar det av till jobbet, väl framme bytte jag om skvallrade lite med Victora sedan jobba jobba jobba.. Var lite folk som vanligt, och ovanligt mycket otrevligt folk, jag tar väldigt illa upp när folk är otrevliga emot mig, av någon konstig anledning... För jag är otroligt trevlig emot mina Gäster, det är bland det viktigaste för mig.
Men men jag skiter i, om dom tror att d0om gör mitt liv surt så har dom fel, dom förstör för sig själva!
På fredag tänkte jag tvätta på morgonen, det behövs verkligen, och nu tänkte jag lägga mig i ett bad och läsa en bok, bara gossa ner mig i det varma vattnet... Gud vad skönt det ska bli...
Stefan är iväg och träffar en vän... Så jag är alldeles ensam, =/

Sesåvärlden, se till att mysa ner er i sängen eller unna er själva lite tid...
Det ska i allafall jag, sedan ska jag sova inför mitt Folieslingnings prov i morgon ( det är det roligasste i skolan )
Imorgon ska jag även åka och kolla på födelsedagspresent till mamma, och så kommer någon och hämtar sängen...


Kram/TheEmbla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0