iam so so sorry!!

hej världen, Först och främst vill jag säga GRATTIS min KÄRA Farmor som fyllde år i Lördags, men hade ingen möjlighet att skriva då, ( det var fel ppå bloggen )
Och nu sitter jag och kollar på `Design Simon och Thompas` faktiskt ganska intressant hur dom kritiserar folks hem! Vissa är ju förjävliga, men andra är faktiskt ganska fina...
Förresten så hade jag sagt till mig själv att jag minnsan inte skulle handla nå mer, men ändå blev det underkläder till alla hjärtansdag, en Handväska, ett par nya skor och  för att inte glömma en Alla Hjärtansdag present till Stefan.
Självklart finns inget av grejerna jag köpt på internet, att visa, så jag får ta och fota det vid ett annat tillfälle..
Igår jobbade jag somvanligt, eller så kanske jag inte kan säga längre, har inte jobbat på länge faktiskt... eller jo i fredags men det räknas ej =P
Ska jobba i morgon igen, ska nog göra matte prov i morgon också, *roligt*
Känner mig så otroligt seg i huvudet, och har ont i mina axlar, men måste träna upp ryggen det är därför jag får ont " tror jag"
*Vet ni vad jag menar med att jag känner mig trött, pigg och helt utmattad på samma gång?*


Borde kanske tvätta, borde kanske  städa, ska jag ta undan tallriken från bordet nu, eller om 5 min? Ska jag verkligen köpa den där tröja, klart jag ska, eller?

Det är tankar som snurrar i mitt huvudet, jag önskar jag hade lite mer pengar, men jag borde nog inte ha mer pengar än jag har, jag har en massa kärlek, som faktiskt inte går att köpa för pengar...
Hela dagen idag har jag tänkt på Stefan, har haft honom i huvudet precis hela dagen, det är faktiskt underbart... att veta att man älskar någon så mycket att man inte ens kan sluta tänka på honom...



Design Simon och Thomas, som jag sa kollar jag på det just nu, jag önskar dom kunde komma och göra om här så det blev som jag vill ha det, tänk va mysigt det skulle vara..
När jag får lön finns det inget som jag ska köpa mer än Födelsedagspresent till mamma, lite grejer hem och inget mer..
Jag skulle vilja ha;
-Soffa
-Täcke
-Sängkläder
-Soffkuddar
-Muggar
-Vardagsrumsbord
-Datorbord
-Blommor
-Ljus

Sedan är det lite saker som ska göras, vi ska kasta ut en stor hylla, Mirro ska ev. få den, vi ska nog möblera, fixa i garderoben och lite mer...

Någon som har något förslag på soffa, kuddar eller någonting annat som ni tycker jag behöver, så skriv gärna till mig

Såhär skulle jag vilja att
mmatplatsen såg ut


Och något i denna stil
i sovrummet


Och denna mysiga stil
i vardagsrummet


Vad tycks? verkar det ok?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0