Hur ska man känna sig?

Är livet lite av en tävling?, vill man alltid vara bäst, jag vet faktiskt inte, men ibland känner man sig lite bättre om man gjort bättre ifrån sig, eller fått ett bättre betyg.. Men är det inte viktigare att man får MVG på personlighetstest eller nått.. Jag tror man blir dålig som person om man får bra betyg, eller?
Somvanligt så har jag inget svar på mina egna frågor...
Idag lyckades jag iallafall få VG på mitt folieslingprov, känner mig självklart stolt, men jag är nöjd sålänge jag får G, för jag vet att jag  lär mig mer senare, helldre G nu och MVG när jag går ut i 3an..



På lördag blir det middag hos Lasse och Mamma, eftersom mamma fyller år på Måndag, i morgon är jag på praktiken som vanligt, och på fredag 'är jag ledig, men ska tvätta och städa lite tänkte jag =)

Jag känner att tiden räcker inte rikigt till, dom säger att man kan köpa sig tid, men pengar är tid.. men vore ju inte fel att ha någon som kom och städade hemma en gång i veckan, eller någon som tvättade.. men det kostar ju massor...
Nu väntar jag på att en kille ska komma och hämmta sängenstomme, så 800kr rikare idag eller rättare sagt 1600kr rikare, eftersom jag fick lön från SMC när jag jobbade på MC mässan..
Jag handlade ifs för 200kr, köpte lite mat, blir ChillicornCarne till middag ikväll, jag som älskar att laga mat bara längtar till att få ställa mig i köket och krytta bryna och smaka på den mat jag just lagat =D


Har ni några enkla men goda mat tips? Jag lagar gärna så länge det inte ger mig disk i hela huset =P

Men nu ska jag slappa lite i soffan och vänta på att han som ska hämta sängen ringer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0