har ej tid för detta......

egentligen har jag inte tid att ligga här i sängen och blogga, men känner mig lite dålig om jag inte gör det....
Jag tänkte på det igår, när man skaffar en blogg känner man lite att man måste skriva, eller man vill inte ett tvång men jag får iallafall lite dåligtsammvete om jag inte skriver!

Eller förresten skit i mitt dåligsamvete, snart ska jag gå ooch dusch och tvätta håret, sedan ska jag fixa mig för att sedan skynda iväg till skola, har friösr lektioner hela dagen.... Ska bli väldigt roligt!!
Känner mig väldigt stressad eftersom jag har 1 timme på mig att duscha tvätta håret, sminka mig klä på mig osv...



Idag kommer ännu en gammal bild in på bloggen då!


Kommentarer
Postat av: Leyla

vet vad du snackar om :)

kan också känna så ibland att "fan! nu har jag inte skricit på aslänge!"

2009-02-09 @ 19:41:51
URL: http://tastelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0