Godkväll alla vakna små människor!

Idag har jag gjort massor men ändå ingenting, jag och Stefan var och handlade massa mat, när vi kom hem fick jag typ ett slag ihuvudet och började st'da hela lägenheten, gjorde rent hela köket, köksskåpen, badrummet, toan dammsög osv.
Sedan blev det lagom god mat, Blodpudding, bacon och lingonsylt, kanske inte allas favorit, men jag kan äta det och faktiskt tycka det är helt okej.
Imorgon ska jag jobba mellan 11-15.30 ska faktiskt bli roligt eftersom jag inte jobbat en enda gång på hela vecka, eller jo på salongen men det räknas inte =P
Förhoppningvis blir det lite mer jobb på salongen framöver, ska slinga Kajsa tänkte jag, sedan får vi se om det kommer nå kompisar eller nått o klipper sig!


Till Melodifestivalen, såg inte klart hela men jag tyckte helt klart Emilia var bäst, vilken röst, fick rysningar i hela kroppen otroligt bra *go girl*  dom andra tyckte jag faktiskt inte var speciellt bra, det var inte melodifestival låtar tycker jag.. Men Emilia skulle ju kunna vinna allting, hon var otroligt duktig!
Jag tror och vet att det är fler som tycker som jag!

Jag och stefan hyrde en film som vi kollade på, jag trodde den skulle vara helt okej, men icke sa nicke, värsta psykopat filmen helt sjuk.. Usch "The Devil´s Chair" om ni vill se på en psykofilm utan handlig hyr den annars usch o fy...
Den verkar braa när man läser baksidan men den är bara knäpp..
Sedan kollade jag lite på Wallander på tv4+, jag är ett stortfan av svenska filmer, i just Lööv THEM.. jag vet inte varför om det är för att man känner igen sig eller för att dom pratar svenska, kanske för att dom är så B! jag  vet inte men det är likadant med böcker som är skrivna av svenska författare " romaner eller någonting i min smak såklar" man kanske gör det av nånslags stolthet, jag vet inte riktigt, eller så är det för att det tog sålång tid för mig att kunna läsa texten på Amerikanske/brittiska filmer.

Skitsamma vilket, jag älskar svenska filmer och det kommer jag nog alltid göra, sen finns det många B filmer, men även serier typ tre kronor, nya tider, alla domdär älskar jag..
Men du kanske har ett tips på en bra svenskfilm så får du gärna kommentera (och annars oxå såklart) så ska jag kolla på den =)

Thihihi....
Men nu är det sov dags, ska försöka få Stefan ifrån datorn, känns sådär när jag själv sitter o Bloggar, kan ju inte tvinga honom att gå från datorn när jag själv sitter vid min!

Jaja, hoppas ni alla sover gott! (ingen kommer då sova lika bra som jag, men hoppas kan man ju thih!)





Måste bara lägga in en bild som är väldigt gammal, men väldigt fin

Do you remember that time??




P:S Hata aldrig den som engång fick dig att le!

Kommentarer
Postat av: Molly

awww of course I remember..! vad annorlunda allt va.. när var det, 2005, 2006 :p

2009-02-08 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0