endag som alla andra?

inte direkt, nej kan man verkligen inte säga...
Trodde denna dag skulle bli precis som alla andra måndagar, grå och trist, med klippning som första lektion sedan permanent, därefter mentorstid och inte sluta förrens 16.40 men icke sa nicke.. Redan i morse (vid 10.00) halkade jag på skolans hala golv (ramlade aldrig) och sedan var det igång... fick ondare och ondare i foten och tillslut kunde jag knappt röra den och absolut inte sätta ner foten på marken.... Skolsyster var inte där (trodde vi) men efter mycket om och men fick vi tag på henne, jag fick en lindadfot, och en taxi  hem....... Som vi fick betala (tilfälligt) eftersom skolans taxicheckar hade gått ut, jag tog en taxi till Lasse, där mamma befann sig.... Stefan kom dit och det bjöds på köttfärssås och spagetti *Mums* Äntligen hemma och kan inte röra foten... Gör svinont, undrar hur jag ska kunna ta mig till skolan imorgon, kanske blir en dag hemma med foten i vädret och dåliga dokusåpor...

Vad tror ni, är den stukad eller bruten? jag har ingen aning, vet bara att den dunkar, värker och ilar.. även när jag har den stilla... såfort jag nuddar den känns det som hela foten ska gåav..
Jag hoppas verkligen det blir bättre känns ju lagom roligt, är krykor ett alternativ?? vetefan vart ska jag få tag på ett par isåfall!!?

Ajja, jag återkommer imorgon om hur jag mår ni ska då oxå få en bild på hur min fot ser ut, den är endast svullen på insidan av foten!!

Kram kram
P:s dont you dare touch my foot!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!!

Du har säkert bara stukat den,det gör super ont och man kan inte stödja på den. Men värken brukar bli bättre efter nån dag..annars får du gå och röntga den!!

Hoppas du mår bättre!!

Kram

2009-02-10 @ 00:53:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0