bilder, och Johans nya LOOK

Igår klippte jag Johan i ca 3,5 timmar. Jag började med att toppa hans långa hår, sedan klippte vi av hela flätan, sedan en frisyr. Då min första herrklippning, med sax överkam osv.
blev riktigt snyggt, lite rockabilly stuk på det hela,




....Vad tycks?....


Nu kommer lite andra bilder fårn veckan som varit,

Eller förresten, inte bara från vecka från alla dagar, hihi..


Leyla lyssnar på "frisör klippet"

My new and my lovely shoes <3


vi lekte med bilder i skolan


Min UNDERBARA Harmen i sitt glada jag


Michelle Vs Michelle


She is lookalike Harmen!!

Gööllungar allihopa!

Men nu tänkte jag faktiskt göra mig redo för att dra till salongen och ta ut bellis hår...

Dont be mad at me now Bella!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så supersnygg han blev, Johan!! Du är jätteduktig tjejen! =)

2009-02-06 @ 15:15:20
URL: http://vejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0