aloha....

livet är lite små segt just nu, fikade med Alexandra i morse, sedan åkte jag med mat till min Kära mor, och sedan hem till min syster, där jag fick god mat..
Men jag tappar matlusten mer och mer för varje dag, det är inte rikigt bra, svårt att svälja maten, men är ändå hungrig... Blir lixom äcklad efter några tuggor, speciellt på dagen och morgonen. what should i do?
vill ju gå ner i vikt, men absolut inte såhär, detta känns bara jobbigt, går och tänker på det hela tiden... kanske har mina tankar tagit över och jag ssjälv inte rikigt kan styra det... jag är absolut inte rädd att bli pinnsmal, men jag tror desto mer jag tänker på det ju mer äcklad blir jag. usch va hemskt det låter jag låter som värsta knäppa idioten som vägrar äta... Detta kanske låter konstigt, men jag får nästan en bild av typ en stor möglig brödskiva när jag ska stoppa något i munnen, speciellt om jag ätit lite på den.....

 
usch va äckligt.... jag måste ju va sjuk i huvudet... eller är det vanligt?
Japp, sånt är livet.. Nu ska jag gossa ner mig i soffan och kolla klart på filmen som är på 6an... "Men of honor"
så sorglig, jag ooch stefan har sett den förrut  då han lånade den av en kompis, som sa att dn var väldigt sorglig!! jag grät då hela slutet antagligen gråter jag mer nu än då....
Men nu ska jag dra, fan.... förresten måste jag bara berätta att jag kramat och pussat på min lilla vackra prinsessa som är sjuk idag...
Love her!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0