redhead!

redhead!

har gjort det igen, färgat håret... men nu har jag gjort det rött!!
varför har jag inte gjort detta tidigare?
asså det är sjukt cool, ska ha så här hela livet, kommer väl vilja byta snart igen men just nu är jag hel nöjd.
Det var en ren chansning på färgen, men jag gjorde det ändå och resultatet blev ju bra, nu vet jag att ni är nyfikna på att se färgen, så jag ska låta er se den!! men bli inte sotis






Sofia jag lovade ju att skriva om dina utbrott idag... MCDONALDS kista säljer inte längre (FISK, KYCKLIN, MCBEAN, MOTZZARELLA FRITTI, ELLER NUGGETS)
Sofia min ehm, vad ska man kalla henne min chef? ahh typ, hon fick ett lätt hysteriskt utbrott idag, det är inte rätt tid i månaden att reta upp henne, så hon ville stänga hela resturangen och hon blev bara mer och mer irriterad då vi fick fler och fler beställningar av just fisk, kycklinng och mcbean..

Stackars lilla Sofia... vi ses i morgon på jobbet!!!!


Nu ska jag sussa folks,, nattis!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så fin du blev gumman. Kram kram

2009-08-22 @ 10:09:12
Postat av: Veronica

SNYGGT!



Angående ingen fisk på Mc: riktigt synd! men men...L

2009-08-22 @ 10:23:58
URL: http://vejron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0