hem ljuva hem!

frysen är nu full, kylen är full och jag är sjukt trött..
har varit en jobbig dag, haha, vaknade bakis och medveten om att en dag av jobbande väntade mig.
Stefan körde mig till jobbet, jobbade drygt en timme innan jag fick gå hem då vi var något överbemannade, jag åkte till mirro och fikade med sis o leyla. Carmen vaknade och var glad, som hon fortsatte att vara istort sett hela dagen.
Lilla mysråtta.
har storhandlat så mycket idag, kostade mindre än förväntatt, jag har falukorv, köttfärs, kött och kötbullar för en säkert
1½ - 2 månader.
Pasta, potatis, ris, diiverse konserver, pålägg, bröd, grönsaker,  ja det mesta.
jag förstår egentligen inte dom som bloggar för andras skull, att man känner tvång att skriva på sin blogg, jag tycker snarare att det är otroligt skönt att få gå lös och släppa alla tankar och allt man bara känner för att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0