älskling är HEMMA!

igår åkte jag med Carro ut till arlanda för att hämta Carmen med familj..
Jag såg Carmen där vid bussarna i hennes Gula hellokitty dress, som i en film jag sprang emot henne och hon sprang emot mig.
Hon kastade sig i mina armar och kramade mig.
jag ska säga att det är lycka på riktigt inga skor inga pengar ingenting i hela världen kan göras mig mer lycklig än min prinsessa.
Väl hemma hos fam dos Santos låg jag och Carmen och kollade pippi, hon ville inte att jag skulle gå någonstans då ropade hon efter mig blembla, blembla, blembla, BLEMBLA  tills hon fick min uppmärksamhet. och Självklart fick hon den. Vi busade lekte  och stojade hela kvällen tills det var dags för lelle (välling) natti nattti...
Min prinsessa somnade snabbt, så jag och sis tog en kopp te och kollade film, dessvärre somnade Mirro i mitten av filmen. Sjukt rolig
I love U, man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0