Jag kliver fram!

Nu kliver jag fram och ska ge min åsikt och Syrrans inlägg om fjortisarna, hon tycker att när hon var ung och fjortis hade dom minnsan lite stil... Då var jag tvungern att fråga min själv om Buffalos och Savann byxor verkligen är stil, och till detta en liten magtröja!!




(bilderna är klickbara)
Mirro klaga inte på fjortisarnas stil, alla tyckte likadant om er som vi tycker om fjortisarna nu. Men nu kan vi skratta med er, och snart kommer vi kunna skratta med dom... Och för den delen så hade min syster typ ett par gråa och oranga buffalos och oftast svarta savannbyxor och svart tröja... alt en stor huvtröja!!
Dom ser ju förtäääskiga ut!!

Massa pussar till min Kära syster!

Kommentarer
Postat av: Mirro

jag skrev allt är RELATVIT...... :-P

2009-04-17 @ 08:37:38
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0